تولید انواع سیم برق و کابل برق با کیفیت بالا

راجین کابل پارسیان تولید کننده سیم برق و کابل برق با روکش های پی وی سی و کیفیت بالا

تولید انواع سیم برق و کابل برق با کیفیت بالا

راجین کابل پارسیان تولید کننده سیم برق و کابل برق با روکش های پی وی سی و کیفیت بالا

مشخصات بلاگ

تولید سیم برق و کابل برق از تخصص شرکت راجین کابل پارسیان می باشد این شرکت با سابقه ای بیش از دو دهه در زمینه تولید سیم و کابل برق اقدام به تولید انواع سیم و کابل شامل سیم مسی , سیم آلومینیوم ,سیم افشان و سیم مفتولی و نیز انواع کابل اعم از کابل افشان , کابل مفتولی , کابل چند رشته , کابل فرمان , کابل کنترل, کابل آرموردار , کابل شیلددار و کابل تخصصی و کابل قدرت نموده است و برای تولید سیم و کابل از بهترین تجهیزات و مواد اولیه استفاده می کند. همچنین روکش این سیم و کابل ها از جنس مرغوب پی وی سی می باشد. تولید سیم و کابل برحسب سفارش مشتری انجام می شود. و دارای تنوع در سایز , ولتاژ و سطح مقطع می باشد.

بایگانی

شرکت راجین کابل پارسیان تولید کننده انواع سیم و کابل اعم از 


راجین کابل پارسیان



با بهترین کیفیت آماده پذیرش سفارشات شما و ارائه مشاوره خرید سیم و کابل می باشد. لطفا در صورت تمایل از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. 





ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.