تولید انواع سیم برق و کابل برق با کیفیت بالا

راجین کابل پارسیان تولید کننده سیم برق و کابل برق با روکش های پی وی سی و کیفیت بالا

تولید انواع سیم برق و کابل برق با کیفیت بالا

راجین کابل پارسیان تولید کننده سیم برق و کابل برق با روکش های پی وی سی و کیفیت بالا

مشخصات بلاگ

تولید سیم برق و کابل برق از تخصص شرکت راجین کابل پارسیان می باشد این شرکت با سابقه ای بیش از دو دهه در زمینه تولید سیم و کابل برق اقدام به تولید انواع سیم و کابل شامل سیم مسی , سیم آلومینیوم ,سیم افشان و سیم مفتولی و نیز انواع کابل اعم از کابل افشان , کابل مفتولی , کابل چند رشته , کابل فرمان , کابل کنترل, کابل آرموردار , کابل شیلددار و کابل تخصصی و کابل قدرت نموده است و برای تولید سیم و کابل از بهترین تجهیزات و مواد اولیه استفاده می کند. همچنین روکش این سیم و کابل ها از جنس مرغوب پی وی سی می باشد. تولید سیم و کابل برحسب سفارش مشتری انجام می شود. و دارای تنوع در سایز , ولتاژ و سطح مقطع می باشد.

بایگانی

کابل برق از یک یا چند رشته سیم تشکیل شده است که در کنار هم قرار گرفته و یک رشته واحد را تشکیل می دهند. این سیم ها به گونه ای به هم پیچیده و بافته می شوند و کاربردهای متنوعی در صنایع مختلف دارند. از انواع کابل برق در هدایت جریان برق استفاده می شود. کابل برق دارای یک یا چند رشته هادی است که نسبت به هم عایق شده اند. این سیم ها به وسیله محافظ ها از نظر مکانیکی حفاظت می شوند و از فضای بیرون ایزوله هستند. 


کابل برق با کیفیت در انواع مختلف تولید شده در راجین کابل پارسیان


کابل برق شامل مجموعه ای وسیع از کابل برای انتقال و توزیع الکتریسیته و سیگنالهای الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرند، می باشد.  کابل های برق بر اساس نوع کاربری و جنس لایه های تشکیل دهنده آن ها طبقه بندی می شوند. از برخی کابلهای برق در انتقال و توزیع انرژی الکتریکی استفاده می شود. برخی دیگر از کابلها مجرای انتقال سیگنالها و فرمان های الکتریکی می باشند.


کابل برق و دسته بندی آن بر اساس معیارهای مختلف


کابل برق و دسته بندی آن بر اساس معیارهای مختلف

کابلهای برق را بر اساس نوع هادی , سطوح ولتاژ , نوع سطح مقطع و شکل هادی می توان به دسته های مختلف تقسیم کرد.

دسته بندی کابل برق بر اساس جنس هادی

هادی کابل از جنس مس یا آلومینیوم است. در شناسایی کابلهای برق از علامت های اختصاری استفاده می شود.

  1. N کابل با هادی مسی
  2. NA کابل با هادی ألومینیوم


فروش انواع کابل برق در راجین کابل پارسیان


دسته بندی کابل های برق بر اساس شکل هادی

همچنین کابل های برق ممکن است به صورت یک رشته یا تک لا و یا چند رشته ساخته شوند. بر این اساس می توان کابل های برق را به دو دسته تقسیم کرد

  1. کابل مفتولی یا تک رشته یا تک لا
  2. کابل افشان یا چند رشته

وجه تسمیه کابل مفتولی شکل هادی آن است که به صورت تک لایه یا تک لا استفاده می شود بر خلاف کابل افشان که بصورت چندلایه و از چند رشته سیم تشکیل شده است. کابل های مفتولی از هادی های مسی، عایق و روکش PVC ساخته می شوند. این کابل ها مخصوص ولتاژ فشار ضعیف هستند.


تولید انواع کابل برق با روکش پی وی سی


کابل افشان با هادی افشان (انعطاف پذیر) و عایق از جنس پی وی سی ارائه می گردد. این نوع کابل ها در اتاق های خشک و مرطوب برای تغذیه وسایل و تجهیزات الکتریکی قابل حمل و در جاهایی که انتظار تنش های مکانیکی متوسط و انعطاف پذیری بیشتری داشته باشیم، به کار می روند.

دسته بندی کابل برق بر اساس شکل سطح مقطع 

نوع دیگری در دسته بندی کابل برق در شکل سطح مقطع سیم است.

  1. کابل برق با سطح مقطع مثلثی (سکتور)
  2. کابل برق با سطح مقطع گرد مفتولی (re)
  3. کابل با سطح مقطع گرد رشته ای (rm)
  4.  کابل گرد کمپکت تو خالی (کابل های فشار قوی روغنی)


www.rcpe.asia


کابل برق و انواع کابل مفتولی و کابل افشان


دسته بندی کابل برق بر اساس ولتاژ 

کابل فشار ضعیف، کابل های فشار متوسط , کابل های فشار قوی و کابل های فوق فشار قوی

انواع کابل برق

کابل برق در انواع مختلف جهت نصب در زیر خاک، مکان های صنعتی با نویز بالا و یا احتمال صدمات مکانیکی مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید از میان گزینه های گوناگون ما در شرکت راجین کابل محصول مورد نظر خود را با توجه به مشخصات، کیفیت و قیمت مورد نظر خود انتخاب نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. در انتخاب کابل برق توجه به محیطی که کابل در آن نصب شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد، بسیار مهم می باشد. استفاده از کابل های استاندارد سبب کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات می گردد.پیشنهاد می کنیم برای مشاوره خرید کابل برق و سیم برق با ما مشاوره نمایید. 


کابل برق و انواع کابل مفتولی و کابل افشان بهترین قیمت کابل برق


برخی محصولات ما 


فروش و تولید کابل برق با روکش های pvc

با ما در تماس باشید.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی